2013. szeptember 9., hétfő

Szülinapom II.


Rita szülinapi játéka keretében eddig 4 csomagot kaptam, ezeket szeretném megmutatni





Évától érkezett  keresztszemes hímzéssel díszített receptfüzet,  a lányomnak hajba való készlet, csokihegyek, teák, és egy levendulától illatozó kulcstartó (amit én nagyobb becsben fogok tartani, hogysem kulcstartónak használjam :-)  nagyon finom aprólékos hímzéssel. Nagyon szépen köszönöm Éva!!!






Erika  csodaszép horgolt állatkákat küldött nekünk, a lányomé lett a bogaracska, már be is költözött a szobájába:)  A bagoly hipercuki, a kitűzőnek pedig megvan a helye a kabátomon! Köszönöm szépen, nagyon örültem nekik!!!






Rita  nagyon gazdag ajándékcsomagot készített nekem, aprólékos precíz munkával készült neszesszer, csibe, tolltartó; mini csipeszek, szalagok, golyós toll, rotring, teák, csokik. Igazán értékes számomra minden darabja!  Nagyon szépen köszönöm, Rita nagy örömet szereztél nekem!!!





Barbarától egy saját készítésű mappát, benne füzettel, tollal és egy  szépségesen szép Night-Sky  medálos nyakláncot kaptam.  Nem túl fotogén a medál, de élőben annál mutatósabb.  Nagyon-nagyon  köszönöm!!!






1 megjegyzés:

ARi textilmánia írta...

Kedves Era! örülök, hogy tetszett minden, amit küldtem, szeretettel készültek a saját alkotások! Szép napokat, és további szép munkákat kívánok Neked!