2013. szeptember 22., vasárnap

Szülinapom III.





Katitól üdvözlőlapot és csodaszép ékszerszettet kaptam,  nagyon-nagyon bejönnek nekem ezek a színek. Köszönöm szépen!






Hajnitól  a lányomnak szuper türkizes karkötő, nekem pedig  egy igazán praktikus behúzós szütyőke  érkezett,  már bele is költöztettem a horgolótűmet és a fonalaimat. Mondhatom ilyen jó helyük még sose volt!  Nagyon szépen köszönöm!






Kingától  kulcstartót és egy tündéri csipkés levendulás szívet kaptam, a lánykám is nagyon örült az ajándékának, köszönjük szépen mindketten!!!





Anitától különleges fülbevaló és egy karkötő érkezett, meg egy csoki, ami nem érte meg a fotózást:) Köszönöm szépen!







Áginak sajnos nincs blogja, noha csoda aranyos dolgokat készít! Táblácskát, üdvözlőlapot, őszi filc leveleket és egy fantasztikusan édes nyuszit kaptam tőle. Nagyon-nagyon köszönöm!





Nincsenek megjegyzések: